Skocz do zawartości

FairGame-CS.pl - Przekonaj sie co to czysta gra! Serwery CS 1.6, CS GO używa plików cookies. Przeczytaj Privacy Policy aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć tą wiadomość naciśnij przycisk:    Akceptuję

Zdjęcie
- - - - -

Regulamin TeamSpeak 3

regulamin teamspeak

1 odpowiedź w tym temacie

#1 fragowskyy

fragowskyy

    Złodziej

  • Zbanowany
  • PipPip
  • 306 postów

Napisano 04 styczeń 2017 - 22:00

Regulamin serwera Team Speak 3



§ Informacje
Nasz serwer Team Speak 3 jest darmowy i każda osoba może z niego korzystać.
Każda osoba korzystająca z naszego serwera Team Speak 3 akceptuje regulamin panujący na nim.
By otrzymać rangę wejdź na kanał "Chcesz rangę?", pomoc możesz uzyskać na kanale "Pytania do admina", a prośbę o kanał możesz zgłosić na kanale "Chcesz kanał ? Wejdź"
Regulamin serwera TS3 może w każdej chwili ulec zmianie..
Aby odwołać się od kary nałożonej przez admina, wejdź w dział "[TS3] Skargi" i zastosuj się do wzoru.
Każdy użytkownik może posiadać maksymalnie 6 rang na serwerze. Nie tyczy się właściciela.
Nie ponosimy odpowiedzialność za przerwy w działaniu serwera. Jeżeli jednak będziemy wiedzieć o takowych przerwach, poinformuje o tym na forum.
Każdy błąd na serwerze należy zgłosić do właściciela (Root) serwera.
Zakaz kopiowania regulaminu i używania go bez zgody jego twórcy.
Root ma zawsze racje!


§ Kanały prywatne
Kanały prywatne mogą posiadać maksymalnie trzy podkanały.
Każdy użytkownik może posiadać maksymalnie jeden kanał prywatny.
Zakazane jest zmienianie opisu (deskrypcji) kanału (oprócz daty). Zmiana ta grozi usunięciem kanału.
Brak numeru kanału lub zmiana go, grozi usunięciem kanału.
Nazwa kanału nie może zawierać wulgaryzmów, treści rasistowskich, obraźliwych. Grozi to usunięciem kanału i zbanowaniem jego właściciela.
Właściciel i admin kanału jest zobowiązany do aktualizowania daty kanału co 10 dni.(data w formacie DD.MM.RRRR). Zakazane jest wyprzedzanie daty. Brak aktualnej daty grozi usunięciem kanału.
Osoba korzystająca z kanałów prywatnych jest zobowiązana do przestrzegania regulaminu serwera Team Speak 3.
Za atmosferę na kanale odpowiada jego właściciel, a nie admin serwera Team Speak 3.
Każdy kanał nie posiadający hasła, staje się kanałem publicznym do którego może wejść każdy.

§ Kanały publiczne
Zakaz nagrywania rozmów na kanałach publicznych bez zgody osób, które na nim przesiadują. Nie tyczy się to kanałów, które posiadają zgodę na nagrywanie w opisie.
Kanały publiczne są podzielone na te z limitem osób oraz na takie, które tego limitu nie posiadają.
Łamanie zasad regulamin na kanałach publicznych skutkuje interwencją admina i wyrzuceniem danej osoby z kanału.
Kanały publiczne są przeznaczone dla osób korzystających z serwera Team Speak 3. Głównie dla osób nie posiadających własnych kanałów.


§ Kanały pomocnicze
Kanały pomocnicze służą do pomocy osobom korzystającym z serwera Team Speak 3.
Kanały pomocnicze nie służą do luźnych rozmów z adminami. Wchodzenie na nie bez celu i gadanie o byle czym, kończy się wydaleniem z serwera.
Zakazane jest puszczanie muzyki, nagrywanie i krzyczenie na wyżej wymienionych kanałach.
Kanały pomocnicze służą do kontaktu z adminami, znajdują się on w strefie "Centrum Pomocy".
Zakazane jest żartowanie sobie z administracji, wyśmiewanie ich, obrażanie bez potrzeby pomocy.
Zakazane jest bezsensowne skakanie po kanałach pomocniczych.


§ Zasady ogólne
Zabronione jest używanie nazw:
a) Wulgarnych, obraźliwych, rasistowskich, nazistowskich, nieetycznych;
B) Zawierających ciąg tych samych znaków bądź krótszych niż 3 znaki;
c) TeamSpeakUser (domyślnej nazwy);
d) Podszywających się pod osoby z wyższej administracji serwera Team Speak 3 oraz sieci FairGame-CS.PL.
Zabronione jest używania awatarów zawierających treści erotyczne, wulgarne, rasistowskie, nazistowskie, nieetyczne bądź obraźliwe.
Zabronione jest reklamowanie innych serwerów głosowych, serwerów gier, stron internetowych, for, itd.
Zabronione jest nagminne zmienianie nazw użytkownika.
Zabronione jest używanie tagów przed nazwą użytkownika, zwłaszcza tych zarezerwowanych dla grup.
Zabronione jest podszywanie się pod kogoś, posiadanie takiej samej nazwy użytkownika w celu żartu.
Zabronione jest wysyłanie w wiadomościach linków przekierowujących na niebezpieczne strony lub aplikacje.
Zabronione jest używanie czatu ogólnego. Nie tyczy się właściciela serwera.
Zabronione jest spamowanie poke'ami bądź whisper'ami.
Na serwerze staramy się pisać zgodnie z zasadami zachowania poprawnej polszczyzny, w sposób zrozumiały dla osób przebywających na serwerze.
Zabronione jest podszywanie się pod admina.
Zabronione jest ustawianie sobie dziwnych prefiksów bądź przedrostków, które są używane przy danej grupie rang.


§ Administracja
Właściciel (Root) ma prawo do odebrania rangi adminowi bądź innemu użytkownikowi TS3 bez podania powodu.
Decyzja właściciela (Root) jest niepodważalna, nie ma od niej odwołania.
Właściciel ma prawo wyrzucić lub zbanować użytkownika na serwerze.
Administrator jest zobowiązany do wypełniania swoich obowiązków na serwerze i musi być na bieżąco z zasadami panującymi na serwerze.
Administrator musi znać regulamin i go przestrzegać. Powinien świecić przykładem, być osobą kulturalną, pomocną, opanowaną, zrównoważoną, obiektywną w podejmowanych działaniach.
Administrator nie jest zobowiązany do tłumaczenia się z każdego działania, chyba że wymaga od niego tego właściciel.
Zadaniem administratora jest czuwaniem nad bezpieczeństwem użytkownika i dbanie o kulturę na serwerze.
Administrator ma prawo wyrzucić lub zbanować użytkownika gdy łamie on regulamin.
Administrator jest zobowiązany do podania jasnego i konkretnego powodu podczas wyrzucenia gracza z serwera.
Administrator jest zobowiązany do nałożenia kary na graczu według taryfikator kar w regulaminie.
Administrator ma prawo przydzielić rangę ze strefy "KARNE" osobie, która przeszkadza w rozmowie na kanale publicznym, pomocniczym.



§ Taryfikator banów
Podszywanie się pod członków administracji serwera bądź sieci - ban permanentny
Obrażanie bądź wyśmiewanie innego użytkownika - pouczenie / kick / ban do 1 dnia
Piszczenie bądź krzyczenie na kanałach - kick / ban do 24 godziny
Nick niezgodny z wyżej wymienionymi zasadami (patrz. "Zasady ogólne" punkt 1) - kick / ban do 3 godzin
Spamowanie bądź floodowanie - pouczenie / ban do 3 godzin
Reklamowanie innych serwerów, for, stron internetowych, itd - ban permanentny
Skakanie po kanałach (bezmyślne chodzenie z kanału na kanał) - pouczenie / kick / ban do 5 godzin
Bezmyślne marnowanie czasu administracji, wyzywanie i żartowanie (trollowanie) - kick / ban do 5 godzin
Nagminne zmienianie nicku bez większej potrzeby - pouczenie / kick / ban do 3 godzin
Awatar niezgodny z wyżej wymienionymi zasadami (patrz. "Zasady ogólne" punkt 2) - kick / ban do 3 godzin



 


Dołączona grafika
Kontakt: STEAM
Dołączona grafika

#2 NeQ

NeQ

    Silver 2

  • Moderator
  • 87 postów
  • LocationBełchatów
  • Time Online: 5d 21h 2m 13s

Napisano 31 styczeń 2017 - 20:24

Automatycznie wygenerowana wiadomość
Ten wątek został zamknięty przez moderatora.

 

Powód: ZAKAZ EDYCJI TEMATU

 

Jeśli nie zgadzasz się z tą akcją, zgłoś ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.

 

Z poważaniem,
Pozdrawia ekipa FairGame-CS.pl - Przekonaj sie co to czysta gra! Serwery CS 1.6, CS GO


44103497261966676179.png






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: regulamin, teamspeak

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych